Wij verzamelen reviews via het platform van klantenvertellen. Alle beoordelingen worden gecontroleerd op echtheid. Zo weet je zeker dat de reviews die je hier leest afkomstig zijn van echte klanten. Na aankoop nodigen we al onze klanten uit om een beoordeling achter te laten. Als niet zeker is dat een review afkomstig is van een klant die iets heeft gekocht dan vraagt klantenvertellen om een aankoopbewijs. Zo voorkomen we nepreviews. Als een review wordt geplaatst nadat producten of diensten gratis zijn geleverd of er sprake was van een betaalde samenwerking, dan wordt dit duidelijk vermeld. Meer informatie hierover vind je op de reviewpagina van klantenvertellen.
“Na lekkage gehad te hebben ben ik uitstekend geholpen door molenaar&zwarthoed”
“Ik heb hele goede ervaringen, snel geregeld, vriendelijk personeel”
“Helaas schade aan huis maar alles is perfect geregeld door mijn verzekering MZA .”
“Zie bovenstaande”
“Had een sterretje in mijn voorruit, gelijk naar autototaalglas gereden, die heeft de schade ingediend, verzekeraar heeft het verder afgehandeld. Dus zelf niets hoeven regelen.”
“Top”
“MZA staat qua klantgerichtheid,expertise en het meedenken aan de absolute top.Wij zijn uitermate tevreden over MZA en kunnen deze mensen, want daar gaat het immers om bij iedereen van harte aanbevelen.”
“Wij hebben al jaren lang goede ervaringen met Molenaar en Zwarthoed Voor verzekeringen en advies voor financiële zaken zijn we altijd heel goed geholpen , duidelijke en snelle antwoorden Wij zijn helemaal tevreden , op zakelijk en privé gebied !”
“Ik werd goed geholpen bij alle twee de auto schade ,die werden veroorzaakt .Alles werd goed geregeld.Helemaal top gaf een fijn gevoel,dat het allemaal werd geregeld.”
“Yep”
“Alles is netjes afgehandeld na onze melding van schade.”
“Het ging allemaal gesmeerd en waren zo begripvol. Hebben overal ‘n oplossing voor. Grandioos Grt…. Nelly.”
“Marcel , reageert altijd en neemt pro -actief actie.”
“Na een val in het buitenland, de medische nota’s ingediend en ging er vanuit dat het goed zou komen, omdat het hun baan en afdeling is. Maw. hun hebben er verstand en ervaring van. Eén nota werd niet vergoed, wat ik vreemd vond, de belde daarop de medewerker en die zei: ik weet het niet, misschien moet je zelf even contact met ONVZ opnemen ik dacht heb een tussenpersoon hoezo? Maar zelf gebeld en bleek dat van de 7 formulieren er slechts 3 nota’s waren ingediend. Waarom? Niet het verslag van de arts, lijkt mij wel nuttig! De medewerker van Onvz zei stuur alles maar weer even op. En het is goed gekomen omdat ik er zelf achteraan ben gegaan. Scheelt toch 96.00 euro. Waarom heb ik dan een tussenpersoon als ik het toch zelf moet oplossen?”
“Kiezen voor mij de beste verzekering(en) die bij mij passen. Het zeer kundige personeel verzorgd de afwikkeling van schades of diefstal zeer integer en zet duidelijk de klant vóór alles!!”